Další zkouška za námi :) Fpr1

24.11.2013 22:12

MILÍ PŘÁTELÉ, KAMARÁDI atd... Tak kdopak si dneska na nás vzpomněl ? No, přiznejte se? Naše dnešní zkouška Fpr1, nedopadla jak jsem čekal. Ač úplně nevyspalí z celého víkendu se mi dnes opravdu nechtělo vstávat, absolutně jindy smějící jsem dnes vyjel na zkoušku jako přejetý buldozerem, navzdory tomu že jsem zkoušku odpískal (vítr foukal že nám to u baráku odsunulo plastový kojtener) že ji nedáme tak jsme jí UDĚLALI :)). Labrador Ronny neoznačil jeden předmět takže jsme si vysloužili 85b. Rozhodčí nešetřil superlativy na Ronnyho. Jak ho ohodnotil? Jako plně samostatného psa, který na stopě pracuje plně samostatně a mě nepotřebuje. Má obrovský zápal do stopy, dělá jí s radostí, a s velkou chutí. Stopu by dokázal vypracovat sám  Stopu vypracoval skvěle, ví co na stopě dělá. Krásná práce s větrem. Jeho slova. Velmi ho pochválil, a přál nám aby jsme na sobě pracovali dál, jestli udržíme toto tempo tak by z něho mohl být moc dobrý stopař. Na konci zkoušek dostal Ronny pochvalu před nastoupenou jednotkou. Lidičky od Vildy mě to opravdu potěšilo, jelikož moc dobře vím že on ví o čem mluví  Prý nejhezčí stopa dne