Dnešní zážitek ze stop spíš nestop aneb něco pro pobavení

08.10.2013 22:41

Kdo se chce pobavit nechť čte 
Dneska krásný den na stopy jak vyšitý. Beru připravený bágl, psa, auto a hurá na hory na Adolfov, super louky a krásné terény. Jsme na místě 18:10h, hned jdu našlapat stopu, dneska ji udělám delší ať si panáček mákne. OK, zapichuji kolík, šlapu, šlapu, pokládám předměty, dělám lomy tvar U, jako poslední předmět jsem si zvolil výjimečně obal od mého telefonu. Našlapáno, jdeme se fotit, říkám udělám mu pár hezkých fotek už dlouho jsem ho nefotil. Fotíme vleže, ve stoje, fotíme pole, západ slunce. Ok, fota máme ještě pocvičíme a jdeme na to, udělali jsme krátkou chůzi, pár obratů, sedni, lehni vstaň prostě klasika. Najednou koukám a povídám Ronda dělej musíme stopovat, beru stopku a jdeme. A ejhle nemohl jsem najít kolík, bylo 19h, nějak rychle se začalo stmívat a já to prostě špatně odhadl. Takže nemám kolík (ten jsem hledal pomalu 20 minut ve finále při světle telefonu a nic  ) 
SKÓRE: mám fuč 1x kolík, 3x předmět a 1x obal od telefonu, tak doufám že alespoň ty fota vyšli