Ronnyho novinky

14.03.2013 21:01

 

Ahóóóóóójj kamarádi moji, vím, opět jedna dlouhá pauzička v deníčku. Pokusím se to tedy shrnout v pár krátkých vět.

Krom toho že se páník rozhodl, že zavaří foťák vyfocenými fotkami, které si můžete prohlédnout na profilu https://rronny.rajce.idnes.cz/ nebo na FB https://www.facebook.com/MyRonny tak jsme se opět vrátili ke cvičení. Začal mi dávat od nového roku trochu do těla jako by snad myslel, že začnu dělat, co chce on. No, nebudu podrývat jeho sebevědomí, ale faktem je že jsme se prý zlepšili. Taky jsme se zúčastnili Obranářského závodu v Litoměřicích, kde jsme skončili na 9. místě z 22 soutěžících, takže pro nás obrovský úspěch. Je pravda, že tentokrát mi to tak trochu kazil on. Nejdříve mi při chůzi po place chodil jako po 10ti pivech, při povelu ke mně se ke mě z nepochopitelných důvodů natočil bokem a ve finále si představte, že pro aport šáhnul po jiné čince a to jsem vážně nečekal. No, má se co učit, páník jeden. Ale, za 9. místo jsme byli jako Tým R&R rádi jelikož jsme za sebou nechali 13 hafanů.

Páníček naplánoval výšlap na nejvyšší vrchol Českého středohoří na královnu Milešovku. Společně s týmem LukasDog dal dohromady partu fajnových lidí a společně vyrazili cestou ke hvězdám. Den i přesto že, byl chladnější, tak byl slunečný. Počasí bylo super, děti se klouzaly a páníčci se bavili a o psech raději nemluvím, ti nalítali snad 50x tolik co páníčci. Byl to super den, vyřádil jsem se, bylo to moc fajn. Fota z tohoto super výšlapu najdete ZDE. Samozřejmě by to nebyl můj páník aby hned nedostal nápad. Chtěl by udržet partu lidí, která by obrážela nejrůznější zákoutí naší krajiny a tak založil skupinu „Expedice Apalucha aneb dlouhá šlápota“. Za originální pojmenování vděčíme týmu LukasDog, a společně budeme tyto výlety organizovat a zajišťovat.

Stránku naší Expedice naleznete ZDE

Taky mám nového kamaráda Arnyho. Společně se Sheilou jsme vyrazili na výlet, co vymyslel Arnyho páníček. Byl to super výlet a ulovili jsme i pár super fotek, mrknout na ně můžete ZDE.

V neposlední řadě máme s páníkem konečně i fota s poslušností za které mimo jiné vděčíme týmu LukasDog.

Zde jsou fota.

No a lidičky z čeho měl páník super radost je z mých obran, i přes jistý problém jsem se vyšvihl a vypadá to, že společně to zvládneme. Aby ne vždyť jsme “Tým R&R“.

Na to jak mi to jde mrkejte TADY

 

https://www.lukasdog.wbs.cz/